zondag 16 augustus 2009

Enjoy your summer

Een héle goede middag. Vandaag is Denise lekker aan het uitrusten van twee daagjes werken en feesten. Gelukkig mocht ik gisteravond om half 9 weg! Net op tijd om nog even een glimp op te vangen van Lisa en Rachel van x factor. Ze deden het goed :). Toen ben ik nog even naar huis gegaan om snel andere kleding aan te trekken. Daarna heb ik nog een cappuccino gedronken bij Thuis, en dáarna nog iets met mijn moeder. Mijn vriendinnen waren toen klaar met werken, dus daarna lekker rondgelopen in de tent en met mensen gesproken. Was hartstikke leuk! Oh, en natuurlijk een lekkere snack om 2 uur 's nachts. Zoals ik al zei, vandaag doe ik helemaal niet veel :). Nog wel even een outfitfoto.

5 opmerkingen:

  1. Leuke zomerse outfit zeg! Ik volg je blog al heel lang, ook al op imonline. Jij maakt echt mooie scherpe foto's, mag ik weten welke camera jij gebruikt? Want ik ben nog opzoek naar een nieuwe..

    x Sophia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb nu een Olympus SP-565UZ en daarvoor gebruikte ik canon ixus 950 IS ;)!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, dit is een van je mooiste outfits vind ik :'D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik ben echt superdol op jou sandalen :o

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.