maandag 24 augustus 2009

Coffee

Helleu! Vanochtend bedacht ik me dat ik mijn kast wel eens kon gaan opruimen. Alles hing door elkaar heen en lag scheef. Ik ben er de hele ochtend mee bezig geweest. Ik heb dingen die ik nooit aanheb opgevouwen, dingen met korte mouwtjes aan de linkerkant, winterkleding aan de rechterkant. Ook heb ik het grootste deel van mijn riemen en sjaals in kartonnen dozen gedaan, en onderin de kast gezet. Ik voelde me goed omdat ik even nuttig bezig was!



foto 1 De dag beginnen met een lekkere cappuccino met véél schuim
foto 2 Lekker op bed liggen!
foto 3 Opgeruimde kledingkast
foto 4 Oeh, mijn prikbord, bijna af!

8 opmerkingen:

  1. Oeh, kijk zo nuttig ben ik nou nooit, dat opruimen doet mijn moeder altijd voor me :$ maar je kast ziet er netjes uit ;D En i looooove cappuccino ;x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Netjes.



    ik heb trouwens die ketting gevonden, maar hij was minder leuk in het echt. het begon scheef te zitten als je eventjes bewoog enzo. dusja. :']

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke post en leuke foto's :-D
    xxx Patty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuke post!
    ik voelde me gister ook nuttig,
    had ook maar eens mn kledingkast gesorteerd!
    want dat was hooog nodig. ;p hihi
    leuk prikbord trouwens! ; )

    beautylust-bible.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een goed idee om je kast op te ruimen. kan ik misschien ook wel weer eens doen. want alles ligt door elkaar. haha Mooie foto's trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leukleuk!

    Als je prikbord helemaal af is moet je hem helemaal laten zien ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Meestal als ik mijn kast opruim wordt het juist een nog grotere bende ;p
    leuk prikbord!! :D
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ja ik weet het! O.O eerst kwam 90210 en daarna gossipgirl, maar nu komt het inderdaad laaaat! dat haat ik , ik weet trouwens niet wanneer 90210 komt.. is dat afgelopen ofzo? nouja.. ohja en sorry van dat gedoe met diy .. :$. ik hoop dat je de veranderingen beter vond, sorry. ik wilde niet overkomen als nakker ofzo. of iemand die het overnam- het gebeurde vanzelf, ook omdat ik op girlscene zit en er daar ook zo over wordt gesproken.. dus nogmaal sorry ;) kun je me vergeven? :$

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.