maandag 17 augustus 2009

Seventeenth

Hi girls! Ik heb vandaag nog een aantal leuke spulletjes gekocht voor op mijn kamer. Ik kwam een tafeltje tegen die ik heel erg leuk vond. Het bleek alleen een losse plank te zijn, met daaronder een stuk van een ander oud tafeltje. Toch wilde ik het hebben, dus ik kreeg het mee voor erg weinig :)! Ook heb ik nog een klein lief doosje gekocht, je ziet hem op de rechterfoto links onderin. Ik had ook nog een prikbord nodig. Ik ga denk ik de randen schilderen, en dan ga ik allemaal leuke plaatjes erin plakken. En als laatste nog een etui van Kitsch Kitchen.
Liefs!

2 opmerkingen:

  1. Lief!
    Superleuk tafeltje!
    Ik zou hem ook pakken =)
    &
    leuk idee van dat prikbord! 8D
    En je bent mooi op die foto :D.

    luvja.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh I discovered your blog thanks to Lookbook.
    So pretty Blog.
    Nice photos.

    Xoxo.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.