donderdag 17 september 2009

Smokin' hot


Today's outfit! En ik rook natuurlijk niet :).

10 opmerkingen:

  1. Hahaha, was het echt een grapje of doe je het stiekem? ;-)
    Nice outfit + nice photo!

    xxx Patty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke outfit! Ik heb dat shirtje ook. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. woow hele leuke outfit!
    en leuk bewerkt

    xoxo Afra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb ook zo'n sjaal, maar ik wist nooit echt hoe je hem nou kon combineren! Nu dus wel, bedankt! :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dat sjaaltje is zo mooi + mooi bewerkt!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt die foto echt zoo goed bewerkt :')
    En je outfit is ook heel erg leuk,
    x Anaïs

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.