donderdag 10 september 2009

Random

10 opmerkingen:

  1. Wauw, beautifull pictures!
    En je nieuwe foto boven aan de pagina is ook geweldig! =D

    xxx Patty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hele mooie schoenen, de pijn is het waard denk ik ! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De schoenen staan niet op een van deze foto's hoor, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ah ok :p maar die op deze foto zijn heel mooi vind ik ! die waar je zo pijn van had, zijn dat die van h&m? denk eraan om ze ook te kopen, maar als ze zo'n zeer doen..?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooi (:
    hihi, die kopjes vind ik leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind je tas zo mooi. Heb je die van de kringloop? Als je hem niet meer wilt, wil ik hem graag ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jouw tas, foto's, ketting en kopjes zijn echt stunning, kusjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. met welk programma bewerk jij je foto's ?
    echt leuke dingen !

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.