dinsdag 3 november 2009

You're way to good at it

I got a looot of stuff to do! Ja ja, ik ben druk. Deze hele week loop ik weer stage. Heel erg leuk, ik leer veel. Maar ná school moet ik weer lesvoorbereidingen en evaluaties maken voor de volgende dag. En dat kost tijd! Na deze week ga ik weer een aantal weken naar school. Dan ga ik weer een paar maandagen stagelopen, en dan weer twee weken. O ja, ik vond het superjammer dat Lianne uit BNTM ging. Ze is dan misschien soms arrogant, ik vond haar wel echt een modellenuiterlijk hebben. Nu weet ik echt niet meer voor wie ik ben.. Voor wie zijn jullie?


Tiësto feat. CC Sheffield - Escape me

12 opmerkingen:

  1. omg ik vind NOGMAALS jou blog echt geweldig!
    ik vind vooral je foto's altijd superleuk!
    meisjes uit mijn klas volgen je blog dankzij mij haha. Maar voor de rest wilde ik ff zeggen dat ik het met je eens ben van Lianne, ik vond haar echt mooi! Ze had het uiterlijk ervoor. Nouja nog veel succes met je blog! xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey meis,
    Je tweede foto doet het niet bij mij.
    Jammer dat je zo druk bent, je post niet erg vaak meer! Maar school gaat uiteraard voor =)
    Ik denk dat ik nu voor Maxime ben, ze is een mooi en fris 17 jarig meisje. Ze praat dan misschien wel een beetje raar, maar daar kan ze ook niks aan doen haha =P

    xxx Patty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie foto's , Leuk bewerkt ook!
    Ik ben nu trouwens voor maxime... xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik vind BNTM tegenvallen, het te kort aan geld is wel heel erg te merken =o

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik was eerst ook voor Lianne, maar ze deed wel lullig tegen Maxime. Hmm, ik denk dat ik voor Denise ben.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik vind het totaal niet jammer dat ze eruit is.
    ik ben zelf voor Rosalinde
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooie foto's! Ik ben voor
    Rosalinde en anders voor Maxine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooie foto's!
    en je doet ook een leuke opleiding, zit er soms ook weleens aan te denken om het te gaan doen!
    ik ben trouwens voor Maxime!

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie foto's!
    Ik vond Lianne echt een arrogant kreng, qua uiterlijk idd heel sterk maar op de foto's kwam dat vaak niet naar voren. Rosalinde heeft vaak hele goede foto's, maar in het echt ziet ze er weer uit als een saaie boerentrien. Denise vind ik knap maar niet echt een model... Dus dan blijft Maxime over =D Niet een standaard schoonheid, maar wel een modellenuitstraling!
    Jeee wat een verhaal =S haha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk om te lezen dat je het leuk vindt op stage! :)

    Ik vond Lianne ook het 'mooiste' modellenuiterlijk enzo hebben, dus wat dat betreft vind ik het ook jammer dat ze er uit is! Maar een arrogante bitch is ze wel ja, en dat vond ik iets minder.

    Ik ben nu voor Maxime denk ik... ik vind haar wel een tof wijf haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. mooie foto's ^^

    ik vind ze alledrie wel goed.. maar omdat ik uit België kom vind ik dat Maxime wel mag winnen ! daarna Rosalinde en daarna Denise.
    Ik vind het goed dat Lianne eruit ligt trouwens, ik ergerde me dood aan haar gedrag ...

    x

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.