vrijdag 2 april 2010

Beautiful blogger award

De beautiful blogger award. Ik kom er nu echt niet meer onderuit! Ik heb hem al van meedere bloggers gekregen, maar ik heb er nooit iets mee gedaan. Gisteren was ik de site van Joeke aan het lezen en toen zag ik dat zij me had genomineerd. Dankjewel! Nou, daar komt ie dan.

Dit zijn de regels:
1. Bedank de blogger die je de award heeft gegeven.
2. Zet de award op je blog.
3. Link de persoon die je heeft genomineerd.
4. Deel 7 interessante 'facts' over jezelf.
5. Nomineer 7 andere blogs.

FACTS
1. Ik vind het leuk om te bloggen en ik zit ook vaak hyves, maar op de een of andere manier heb ik niet meer zoveel met msn.
2. Ik houdt van vintage spulletjes. Ik heb een blikjes verzameling, een stuk of 7 vintage tasjes, theekopjes, pijpjes, sieraden en zonnebrillen. En ik vind het natuurlijk heel leuk om er foto's van te maken!
3. De boeken van Cecily von Ziegesar vind ik geweldig. Ik heb alle it-girl boeken gelezen en ik ben ook pas begonnen aan gossip girl, the next generation.
4. Ik vind toastjes met filet american onwijs lekkerrr. Ik eet het meestal in het weekend, 's avonds.
5. Ik heb heel veel miskopen in mijn kast hangen. Ik kan eigenlijk het beste alleen winkelen. Bij heel veel dingen vraag ik me af waarom ik het heb gekocht. Ik denk nu beter na voordat ik iets koop, maar 't blijft lastig.
6. Ik stap sneller op mensen af die ik helemaal niet ken, dan op mensen die ik half ken of wel eens heb gezien. Als ik bijvoorbeeld op vakantie ben, wil ik zo snel mogelijk nieuwe mensen leren kennen, want dat vind ik gezellig. Als ik uitga en ik kom iemand tegen die ik half ken, dan zeg ik niet zo veel en ben ik best verlegen.
7. Ik weet even niks meer (deze is interessant, hè?).

IK NOMINEER
lifeof-joy, oohdearblog, fantasiesarethebestkeptsecrets, fallie, stylehurricane, 00888, vintagedress

17 opmerkingen:

  1. Dankje wel! Ik kom er nu denk ik ook niet meer onderuit ;)! Je foto is heel leuk! Alles klopt er aan :).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg bedankt meid!
    geweldige tas
    kusjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd!
    & weer een super mooie foto!
    Die ringen zijn super mooi.
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gefeliciteerd ! je maakt zulke mooie foto's dus je verdient het echt wel :)

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. perfectie foto! die tas is ook erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. haha ook zo'n verslaving aan vintagetasjes? ik in ieder geval wel!! en super mooie kleur nagellak.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik ben er ook zo dol op vintage spulletjes:) ben me hele kamer opnieuw zo aan het inrichten! en bedankt voor de nominatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hee, je hebt echt een hele leuke blog! waar heb je die nagellak gekocht? gave kleur. en je grijze schoentjes van twee posts geleden, op het strand?

    (sorry dat ik als anoniem reageer maar heb geen blog ofzo!)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Congrats on your award! I'm currently reading the Gossip Girl series, its so hilarous.

    I love your bracelet!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. @ anoniem: de nagellak is van Essence van het Kruidvat. Ze hebben superveel leuke nieuwe kleuren. En die grijze schoentjes heb ik een jaar geleden bij de New Look gekocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. gefeliciteerd ! en die tas vind ik leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooi tasje!

    * VISIT MY BLOG *
    www.stylishfashionable.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een mooie blog heb je :)
    en waar is die nagellak vind ik vind hm echt super mooi!

    x liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hahah grappig, daar had ik nog nooit van gehoord! Beautiful blogger award, misschien ook een ideetje voor ImOnline?
    Super mooie foto [L]

    xxx Patty

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.