maandag 5 april 2010

Bison

Hi everyone! Vandaag alweer het laatste dagje vrij. 's Middags wilden we wel wat leuks doen, dus zijn we gaan wandelen. De plek waar we eerst waren was niet zo leuk, dus reden we ergens anders heen. Er stond met een bord aangegeven dat er vlooienmarkt was. Er stond alleen niet bij dat je ook entree moest betalen. En aangezien een vlooienmarkt meestal niet veel soeps is, zijn we toch maar niet naar binnen gegaan. Daarna gingen we even lekker snacken! Toen hebben we nog even in een ander bos gelopen, dat was wel leuk. Daarnet heb ik gewerkt. We zijn nu weer doordeweeks open 's avonds. Ik heb altijd de maandagavond gehad en nu nog steeds. Maar ik vergat helemaal dat de finale van ANTM was! Echt zo balen, ik kon net het einde nog zien. Ik was voor Analeigh, maar ik had al wel een vermoeden dat ze niet zou winnen. Mckey gun ik het op zich wel. Nu ga ik maar even lekker douchen! Kiss.

20 opmerkingen:

  1. Wandelen is altijd zo lekker rust gevend :)! Leuke foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Analeigh was idd leuk, mooie foto's!
    Weet jij miss waar je van die vintage bruine koffers kunt kopen?
    kusjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. bedankt voor je lieve berichtje(s)!
    en mooie foto's, zoals altijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Toch jammer dat Analeigh niet gewonnen had!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie foto's!
    Is dat een vlecht op de tweede foto?
    Echt super leuk!
    Ik was trouwens ook voor analeigh, echt jammer dat ze niet heeft gewonnen hè? Maar ik dacht idd ook al dat ze niet zou winnen. Maar wie er nu heeft gewonnen is ook wel oké =D
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik was ook voor analeigh! hele mooie foto's:)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. haha, jaa inderdaad!
    Nou ik vind hem al goed gelukt hoor! Hoe meer je oefent hoe beter ie wordt en uit eindelijk heb je de perfecte & dan zie ik hem wel op je blog ;)Ik probeer het ook wel eens maar ik kan het dus echt niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. omijngod, ik ben verliefd op jou blog! hihi, ik voel me zeer vereerd dat je mij wil volgen :D
    Prachtige foto's! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Owjaaah! de finale :O oewps! helemaaal vergeten =(
    super moooie fotos btw!

    En jaaa ik heb 70 sterretjes gevouwen :P
    Nu heb ik er precies 100 :D haha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke blog!
    we volgen je nu ook;]
    xxx
    INDIEBERRY

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik was ook voor Annaleigh!
    Wel jammer dat zij niet gewonnen had.
    Leuke foto's..


    x maximevnamen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. mooie foto's ! xx
    www.maaureeen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw echt hele mooie foto's en blog heb je!
    Ik ga je volgen xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nice pictures!
    Ik vond Analeigh echt een super mooi meisje / mooie vrouw, maar McKey heeft zo'n appart gezicht wat je bijna nooit ziet!

    xxx Patty

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.