zaterdag 24 april 2010

Sunbeams

Hée! Wat is 't toch een goddelijk weer. Vanmorgen kwam mijn broertje thuis van Berlijn. Ik kon alleen niet lang praten, want ik moest werken. Er waren nogal veel vlaaien en het liep ook wel lekker door met ijs. En het was weer lachen, want ik doe echt heel raar zo vroeg in de morgen. 's Middags ging ik verder met mijn reflectieverslag. Morgen moet ik het écht afmaken. Maandag begint werkweek. Het lijkt me niet echt leuk, eigenlijk. Doe mij maar meivakantie! Ik heb er zóveel zin in. We gaan naar Marveld in Groenlo. Da's een superleuke camping, we zijn er drie jaar geleden ook geweest. Misschien kom je me wel tegen, hihi. Ik heb gisteren ook alvast wat leuke tijdschriften gekocht van die boekenbon: de L'Officiel NL, de ELLE, de cosmogirl en de Red. Straks lekker Ik hou van Holland kijken. Er komt nog een vriendinnetje van mijn zusje logeren. Gezellig!

25 opmerkingen:

  1. mooie foto's !!
    werkweek valt mischien nog wel mee !

    en veel plezier op vakantie in groenlo :)
    x.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oeee berlijn!
    & jeej ik hou van holland =D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. groenloo!
    hahah ik woon in eibergen, heel vlakbij!
    veel plezier
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hele mooie foto's succes met werkweek!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke foto's! Oef inderdaad kan ook niet wachten tot de meivakantie :) sucees met je werk week!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuke blog heb je hier! You are so cute, love your outfits!!

    Petra x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Your so beautiful ;)

    Emilia Marie:
    www.emiliamarie.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Your eyes are beautiful!! I love your blog! Keep going like this!!!

    Check out my blog!
    http://theblackwhiteblog.blogspot.com/

    Hugs & Kisses,
    Mariza!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superfoto's :D En ik heb ook heel veel zin in de meivakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke foto's! Doe mij ook maar meivakantie... :D

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie foto's! :D
    Haha ik lees dat je zowat elke vakantie weggaat, geld over ofzo! Whahah
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind je echt een mooi meisje!

    Haha, hou je ook al zo van 'ik hou van holland'?

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. mooie foto's denise!
    haha ja, ik voel me al wel thuis (:
    leuk dat je me volgt!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. thanks voor je comment!
    Mooie foto´s!
    x amber

    BeantwoordenVerwijderen
  15. en ben je al klaar met lezen van al deze leuke tijdschriften? haha

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super foto's!
    Mijn broertje is vandaag naar Berlijn gegaan, die komt Donderdagavond terug!

    xxx Patty

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie foto's! :D En alvast veel plezier op je vakantie (:

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.