zondag 4 april 2010

Een eitje hoort erbij

Happy Easter, little chickens! Hoe was jullie eerste paasdag? Mijn zusje en ik gingen vanochtend eieren schilderen. Dat blijft ook leuk, hihi. En ik vind hardgekookte eieren zooo lekker. Dus ik maakte een lekker broodje met ei en nog een met eiersalade en wat sla. 's Middags kwam er familie. We hebben wat spelletjes gedaan en we hadden ook nog een ijsje gehaald. Wel balen van het vieze weer. 's Avonds hebben we lekker gegeten. Morgen gaan we misschien nog wat leuks doen. We'll see!

15 opmerkingen:

  1. wat leuk die eitjes! ik hou er ook zo van:) dat tweede schilderijtje is mooi zeg! en die catrice kleurtjes zijn inderdaad fijn:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ahw, wat gezellig! hmmm, nu ik het me bedenk, wij hebben dit jaar geen eieren geschilderd, normaal gesproken doen we dat wel altijd haha.
    dat schilderij met die rozen is prachtig (:

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er lekker uit hoor!
    Dat schilderij is idd erg mooi
    kusjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heb je dat schilderij zelf gemaakt?

    mijn pasen was ook wel leuk.
    maar vandaag gaan we bij mijn buurvrouw pasen vieren. gezellig met mijn kleine buurmannetje, eitjes zoeken in de tuin. word hopelijk gezellig.
    en ik heb eindelijk blogspot!

    love's laura.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een ongelofelijk mooi schilderijtje denies ! veel plezier nog today!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dankjewel! Haha, jaa ik vind echt nooit wat leuks daar, maar ik zag dit op de etalagepop hangen en toen dacht ik: Ik moet toch maar even naar binnen gaan!

    kusjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt zo'n mooi schilderij, die laatste!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. dat schilderijtje is echt super mooi! heb je vandaag ook al leuke dingen gedaan met de pasen? ik had even een vraagje. helemaal bovenaan je pagina heb je zo'n plaatje. hoe doe je dat? want bij mij staat dat er helemaal vaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk!
    nee ik was niet in kampen maar in muiden!
    x amber

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind eitjes schilderen super leuk om te doen, maar niemand wil me helpen.....! En om dat nou alleen te gaan doen, tja dat is ook zo saai hè haha! Super foto's!

    xxx Patty

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.