woensdag 7 april 2010

Spring feelings

Helleu! Wat was het toch een lekker weertje vandaag :). Ik had een leuke natuurles voorbereid en heb hem ook laten beoordelen. De les ging over bloembollen. Ik had bloemen van thuis meegenomen en heb de kinderen laten zien dat bloemen uit een bol kunnen groeien. Op het bord had ik een tekening gemaakt van hoe een bol er van binnen uitziet. Ik heb ook uien uitgedeeld en de kinderen laten ruiken, proeven en kijken. Ze vonden het heel leuk. 's Middags ging ik met mijn zusje naar het centrum. Ik heb een nieuwe bikini gekocht voor mijn verjaardag. Misschien neem ik nog een tijdschriftenabonnement. Dat lijkt me ook wel leuk. Daarnet heb ik nog gesport. Vrijdag ben ik jarig. Dan wordt ik 18! Time flies..!

17 opmerkingen:

  1. oeh, denise word volwassen!
    hahaa, en dan...
    koopt denise dan een autootje? ;p

    love's laura.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Interessante les, hadden ze mij vroeger maar op zo'n leuke manier wat dingen over de natuur geleerd, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt voor je reactie!
    ah jammer, ik dacht dat ik eens orgineel was :P

    mooie foto's!
    oeh, een tijdschriftenabonnement, altijd leuk! op welk tijdschrift?

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto's!

    Jammer genoeg is het vandaag niet zulk mooi weer:-(. Hopelijk vanmiddag.
    Je hebt trouwens een leuke blog!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Studeer je bij de pabo? Ik wil dat namelijk ook gaan doen! Basisschool Onderwijs, lijkt me zo ontzettend leuk! En de foto's zijn echt heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. GE-WEL-DIGE foto's en blog
    Ik volg je !
    'XOXO
    www.itsmeroxy.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Alvast gefeliciteerd en je foto's zijn weer supermooi :D. Volgensmij ben jij echt een leuke juf, haha :P!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dankje voor je comment!
    van die eerste bloemetjes heb ik ook een boom in de tuin staan, en een hele fotoshoot mee gedaan!
    Alvast gefeliciteerd met morgen :)
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. supermooie foto's!
    jaloers dat je 18 wordt!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ahw klinkt leuk :)! en hele mooie foto's
    ik volg je! xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldig mooie foto's!
    Ik wordt er helemaal blij van!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw, beautifull colorfull pictures!!!
    Welke bikini heb je gekocht?
    Ik heb een bikini bij de Hunkemoller gekocht, bij de H&M kon ik niet slagen.... En daar hebben ze 9 van de 10 keer me maat niet =(

    xxx Patty

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.