zaterdag 25 september 2010

Hair

Gisteravond werd ik gebeld of ik kon werken, want het was kermis. Echt drukker werd het niet, wat ik wel had verwacht. We waren echt supermelig, haha. Vanochtend heb ik ook gewerkt, het was nogal rustig en saai. Over twee weken heb ik pas een toetsweek, maar voor een vak moeten we zowat een heel boek leren. Dus eigenlijk moet ik van mezelf maar eens aan de slag gaan met een samenvatting of zoiets, maar ik heb geen zin! Jullie nog wel iets leuks te doen dit weekend? Liefs!


Maroon 5 - Stutter

20 opmerkingen:

  1. oeee, love that song!
    Hmmm.. dit weekend, HW. Ik heb echt heel veel so's enzo volgende week ! =(
    Nice picture!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke foto !

    Nee, niet echt iets leuks gepland. Alleen werken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. love the colour :)
    great blog!
    loving the posts
    stop by some time xx
    take a peek at my giveaway while you're at it!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik ga morgen waarschijnlijk foto's maken met vriendin in een 'verjaardag' achtige sfeer voor een andere vriendin van ons die volgende week jarig is! ik hoop dat het een beetje fijn weer is enzo. hele leuke foto trouwens! liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtige foto ^__^
    en nee, ik moet werken en studeren, dus veel leuks zal er niet van komen ='(

    xxx London

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie foto!
    Ik ga heerlijk niks doen, werk doordeweeks fulltime dus het weekend is een mooie tijd om niks te doen en met mijn blog bezig te zijn!!
    Fijn weekend.

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke foto! ♥
    En ik ga morgen winkelen :D
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. haha, ik heb ook nooit zin om ergens aan te beginnen voor school! :/ alles op het laatste moment en net zo lang uitstellen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. i loooove the photo ♥
    echt superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. jij hebt altyd zulke leuke foto's op je blogg!
    ook altijd vet mooi licht enzo, ben jaloers ;$

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo,

    Mag ik vragen hoe jou camera heet?
    Wat voor merk
    wil je dat mailen naar:
    kelshie95@hotmail.com?

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele leuke blog! Mooie foto's ook! Care to check out mine?

    www.whatwouldleoniewear.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke foto! Ik stel die dingen ook altijd uit, slechte eigenshap haha

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Geweldige foto, dat knuffeltje is zo schattig!
    Mijn vriend vierde vrijdagavond zijn verjaardag, en hij was gister écht jarig dus heb een weekend vol feestjes en kadootjes gehad!

    Liefs Patty & de uk

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Awwwh cute, leuke foto!
    Msschien vind je mijn blog ook leuk om te volgen, ik volg jou iig wel.
    http://xsunkissed.blogspot.com
    liefs x

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.