woensdag 27 april 2011

In my mind I wanna slap your face

Hi. Vandaag had ik natuurlijk stage. Na stage kwamen mijn moeder en mijn zusje me ophalen. Ik had namelijk geen zin om te sjouwen met de spullen die ik vorige week gebruikt had voor mijn thema. We zijn daarna naar de Action gereden en ik heb een paar leuke dingen gekocht: een pilotenbril, uilenring, sjaal, portemonnee en nog wat haarschuifjes. Ik heb ook alvast een traktatie gekocht voor mijn laatste stagedag. Vanavond moet ik werken, omdat niemand anders kon. Dat wordt dus morgenavond maar sporten. Kusje.


Alexid Jordan - High road (luister)

29 opmerkingen:

  1. Oh wauw super leuke dingen, ik moet zo te zien ook maar weer langs bij de action :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke dingen! Niet verwacht van de action. Die bij ons is altijd zo een troep en onoverzichtelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, ik ga morgen toch nog maar even langs de Action. Ik ben er dinsdag in geweest, maar zag niks leuks. Die ring is superschattig! Mooie portomonnee ook. De zonnebril is superleuk!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. die portemonnee heb ik inderdaad ook gezien! Zat sterk te twijfelen, en nu ik hem zo weer zie begint het weer, haha;p

    werkze:)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die spulletjes zijn echt zooo leeuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. woaahh, wat heb ik veel gemist! Wat leuk dat je naar Zweden bent gegaan! Super leuke foto's ook <3

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, de action heeft soms echt leuke dingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw! Hopelijk hebben ze dat ook bij ons haha looks nice! xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke portemonee.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. serieus is dit van de action? wauuuw ahaha!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. super leuke spulletjes! de ring heb ik ook! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke foto's! Ik heb ook zo'n portemonnee maar dan in het zwart :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie foto's, nice spullen. Ik ben vandaag ook bij de action geweest maar heb deze leuke spullen niet gezien. Wel een leuk rokje met streepjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Die uilenring is leuk, heb ik ook gezien, ze hadden er trouwens veel meer grote mooie ringen tussen zitten. En die zonnebrillen zijn daar echt goedkoop, vorig jaar heb ik een pilotenbril voor €0,89 gekocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Superleuke foto's, je ring is echt leuk ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh leuk! Die ring heb ik ook haha.
    En in de tassen past vrij veel in ja! De blauwe wel iets minder omdat het een hele dikke stof is die niet 'meebuigt' maar de zwarte is vrij ruim!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat is het merk van die portemonnee?
    x kusss

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Nienke, die portemonnee is van de action ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hij was heel goedkoop, rond de 2 euro denk ik ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hеya i am foг the first tіme here. I came acrosѕ this boаrd and I finԁ It reallу uѕeful & it helpеԁ me out
    much. I hope to gіve something back and aіd others like you aided
    me.

    Mу blog ... please click the following web site

    BeantwoordenVerwijderen
  21. It's actually a cool and useful piece of info. I am satisfied that you just shared this helpful information with us. Please keep us up to date like this. Thanks for sharing.

    my webpage ... v2 cigs reviews

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Awesome blog! Do yοu havе any helpful hints fοr аspігing
    writerѕ? I'm planning to start my own blog soon but I'm а little lost on eѵerything.

    Would you recommend starting with a free platform like Worԁpress
    or go for a paid optiоn? There are so many choіces out there that I'm completely confused .. Any ideas? Kudos!

    Here is my blog: Click On this page

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.