woensdag 14 december 2011

14 december

Hoi. Vandaag had onze klas voor het laatst samen les, waar ik zelf helemaal niet aan had gedacht. Aankomende tijd hebben we nog stageweken en een toetsweek en daarna begint weer een nieuwe periode. Gisteravond zijn we ook gezellig met wat mensen uit de klas gaan eten bij de Holland pannenkoeken in Zwolle! Morgen heb ik alleen nog studiegroepsdag en oefenen met zingen voor de kerstviering, maar les heb ik dus een tijdje niet meer. Ik moet nu gaan, het is tijd om te sporten. Kusjes.

16 opmerkingen:

  1. Mooie foto's! Lijkt me wel leuk om eventjes geen les meer te hebben haha. Maar jammer dat je het je laatste les met je klas was!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oehw die onderste foto is mooi!
    Ik kan helaas al je foto's in je nieuwe posts niet zien?! :O

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.