zondag 22 januari 2012

Seven faves

Mijn vermoeden wordt bevestigd als ik mijn panty uittrek. Ik vindt een blaar op mijn linker kleine teen. Als ik me een paar uur later omdraai in bed en mijn benen strek, vindt een helse kramp mijn linkerbeen plaats. Misschien moet ik de volgende keer toch het besluit nemen om géén hakken aan te doen tijdens het uitgaan. Eigenlijk was het ook helemaal niet de bedoeling. Ik zou alleen iets drinken met twee vrienden van mij.. Maar ja, ik ken mezelf. Als ik de kans krijg om daarna nog wat uurtjes op de dansvloer door te brengen met een van mijn leukste vriendinnetjes, dan grijp ik die met beide voeten aan (haha).

Natúúrlijk zorg ik ook weer voor een nieuwe BOTW. Julie. Ik volg haar nog niet heel lang, maar haar stijl en attitude spreken mij wel aan! Kijk zelf maar.



16 opmerkingen:

  1. WAUW, wat een prachtige foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto's! Ik vind de vierde echt heel mooi. Zou zo op tumblr kunnen, haha.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Om diezelfde reden durf ik eigenlijk nooit hakken aan te doen tijdens het uitgaan, ik wil die pijn niet haha! X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto's, zeg! Jij maakt altijd mooie foto's!
    Ik ga even op Julie's blog kijken..
    En ik heb ook altijd last van mijn voeten na een feest, ook al merk ik er vaak niks van als ik op hakken loop.. behalve op het einde hahaha.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk zeg! Ik ga zeker een kijkje nemen, het zijn hele mooie fotos :).

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, hele mooie foto's! Ik ga zeker eens kijken bij Julie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie foto's!! En sterkte met je voetjes, haha.

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige foto's! voor die een na laatste!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuke foto's! Ik vind het zo leuk om je blog te lezen! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.