donderdag 14 juni 2012

H84fjh4 quno \ op[,red93d0#$P*FIijd()&* B

School is killing me! Echt, het wordt met de dag erger. En ik kan alleen maar klagen, zeuren en denken hoe zielig ik wel niet ben.. Volgende week is mijn laatste schoolweek en de week erna is er een inlevermoment voor de verslagen en heb ik een presentatie. Maar dat red Denise niet. Ik heb echt meer tijd nodig (daar kwam ik vandaag achter) en dat moet ik maar accepteren. Gelukkig volgen er nog meer inlevermomenten, maar dat betekent dat ik nog even geduld moet hebben als we het over vakantie hebben.. Ik ben wel blij dat het goed gaat met mijn onderzoek dat ik over cyberpesten doe. Best wel interessant en ik kan de APA-richtlijnen dromen. Ik ga jullie niet langer lastigvallen met mijn gezwets. Onderstaande foto's geven exact weer hoe ik me nu voel.






33 opmerkingen:

  1. Hé, op die foto's lijkt het net alsof je je haar in een bob hebt. Staat super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik snap je volkomen!!!! Ik kan niet wachten tot volgende week vrijdag!!! toetsweek voorbij en 2 maanden lang vakantie, hééééérlijk! Succes en sterkte met de laatste lootjes Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. haha wat grappige foto's , nou hou nog even vol en kan je van een welverdiende vakantie genieten ! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik begrijp je echt helemaal T.T
    Ik moet morgen op de een of andere manier mijn creatieve opdracht voor nederlands heel op school krijgen >.< Een bonzaiboompje met kleine beeldje..
    Hoe ik dat ga doen weet ik ook nog niet helemaal.

    Ik zie mezelf al een boom uit m'n rugzak halen >.<

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah meid! Nog even! Laatste loodjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Succes! Ik moet ook nog een schoolweek én een se-week :(
    Liefs,
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. haha wat een leuke foto's. succes! xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik begrijp 't.. Veel succes!
    Morgen is mijn laatste 'echte' school dag en moet dus alles ingeleverd worden. Boekverslagen, filmverslagen, recensies pfff..
    Liefss, Hillery

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ah, herkenbaar. Maar denk maar dit: VAKANTIE. VAKANTIE. VAKANTIE. Oké dat is de tip die mij helpt hahaha. En dan zorgen dat ik niet te ver in me gedachte kom, dat ik dagdroom.. nee. Dat ik nog even door zet. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. heel veel succes met je verslagen Denise! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ken het! Maar nog even doorzetten, het is bijna vakantie! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ah, heel veel succes met alles nog! het gaat je vast lukken!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het gaat helemaal goed komen, gewoon rustig je verslagen maken, af en toe een pauze nemen in de zon en weer verder! Je red het echt wel. You can do it girl!

    En inderdaad, op de foto's lijkt het net alsof je een bob hebt, staat je zeker niet verkeerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. nog even doorzetten succes!
    lijkt indd of je haar in een bob zit, moet je zo knippen! is echt superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nog even volhouden! Heel veel succes alvast. Leuke foto's erbij, haha! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  16. mijn motivatie is ondertussen ook foetsie, nog eventjes doorzetten en dan vakantie. :)
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik begrijp je helemaal ! School is killing me! Nog succes, nog even volhouden :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ah veel succes zou ik zeggen, ik herken je gevoel helemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Laatste loodjes, het komt allemaal goed! Ik heb gelukkig al vakantie :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  20. hahaha, het komt wel goed meid. Het zijn nog de laatste loodjes.
    Liefs xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik snap het meid, hier hetzelfde.. Heeel veel succes nog! You can do it :)x

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Bah, ik zit er ook helemaal doorheen!
    Nog een paar dagen en dan lekker vakantie!!! ♥♥♥
    Liefsxx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Doe je best girl! Je moet je inspannen om daarna lekker te kunnen ontspannen! Veel geluk en ff volhouden.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heel veel succes! Ik weet zeker dat het je gaat lukken.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ahhh balen. Ik heb gelukkig niet veel last van school stress omdat ik nog op de basisschool zit. Ik vind de titel en de foto's geniaal trouwens :D

    BeantwoordenVerwijderen
  26. heel veel succes,gaat je wel lukken!
    denk aan je toekomst!X

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Oef, klinkt moeilijk. Zelfmedelijden hebben is helemaal geen probleem, hoor, heb ik ook heel vaak. Het komt vast allemaal goed, nog even doorzetten.
    Leuke foto's haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ja, school is erg! Die leraren geven met hun grootste grijns zoveel mogelijk verslagen/toetsen etc. op... :0
    Succes de laatste paar weken!
    liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Blablabla.. Ik heb nog een weekje of twee les, dan toetsweek & volgens mij heb ik dan vakantie? Serious? Yes.. School wordt bij mij soms ook met de dag erger.. Ik snap je gevoel erg, maareh... Nog eventjes doorzetten, Denise!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.