zondag 26 augustus 2012

Outfit

Zo, weer even tijd voor een blogpost. Gisteren moest ik overdag werken en 's avonds deed ik niet veel. Net als de avond ervoor trouwens. Donderdagavond was wel heel leuk. Zoals ik al had verteld gingen we uit eten en het was heel lekker. Daarna ging ik nog met Lisa en Esmée naar de Rede om gezellig te kletsen. Vanmiddag komen mijn opa en oma's en tante, nog voor mijn moeders verjaardag. Ook gezellig dus! Ik draag vandaag een outfit met mijn nieuwe blouseje, laarsjes en oorbellen.

Rita Ora & J. Cole - Love And War (luister)

49 opmerkingen:

  1. Prachtige outfit Denise! Staat je erg mooi, en die laarsjes zijn natuurlijk prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke outfit! vind je laarsjes en oorbellen heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi hoor! Gave blouse en het staat superleuk met het rokje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, dit staat je prachtig! Die kleur van die blouse is super en dat rokje is ook gaaf zeg :). X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk! Die blouse heb ik ook :) liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige outfit! Hele mooie blouse en leuk rokje!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, die kleur rood staat je heel mooi! Leuke oorbellen en laarsjes ook, hele leuke combinatie! Veel plezier vanmiddag met je familie! Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, supermooi! ik vind vooral het rokje geweldig, waar is hij van? xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wauw mooie outfit !
    nou heb ik een vraagje, waar heb je dat rokje vandaan ? ik vind hem zoooooo leuk ! <3

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Het rokje heb ik een keer in de sale bij de New Yorker gekocht. Maar ik denk dat het al 2 jaar geleden is, sorry.

      Verwijderen
  10. Waaaaaauw, je ziet er echt gorgeous uit! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie outfit, vind je rokje echt super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. staat je echt super, een leuk rokje ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk blousje! Wat toevallig, er is nu ook familie voor mijn moeder's verjaardag, haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je outfit is echt "love"! De kleur van je blousje, zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dit is echt een super leuke outfit! Dat rokje is heel mooi. Hopelijk heb je het nog leuk gehad vandaag :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat rokje is supertof! Waar is die van als ik vragen mag? :D

    BeantwoordenVerwijderen
  17. super leuke blouse en met dat rokje staat het helemaal geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat lekker dat je uiteten bent geweest.
    Leuke outfit, vooral de blouse.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hele mooie outfit Denise! Rood staat je mooi!
    Ik ben trouwens eindelijk aan de slag gegaan met de brief, morgen ga ik verder en dan hoop ik 'm ergens deze week in de brievenbus te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw super mooie Denise! Die oorbellen zijn zo leuk, en die armband is ook al zo gaaf! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuke post !

    Echt een gave stijl Love it ! :)

    Ik kwam toevallig op je blog en ben direct verslaafd dus ik volg je nu gewoon !:)

    Kom gerust een keer langs als je tijd heb :)

    Liefs,

    Janice
    the-fashion-milkshake.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Jouw haar is mooi op foto 1! Haha, maar de hele outfit is gewoon prachtig. x Luna

    BeantwoordenVerwijderen
  23. leuke look, al lekker herfst achtig ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een superleuke outfit weer!
    Ik houd echt van je laarsjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Echt een geweldige outfit! Het staat je echt super mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Very beautiful and very, very stylish! Just love it <3
    So glad I found your blog

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Die blouse heeft een prachtige kleur! En jij bent ook heel mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een leuke blouse en je schoenen zijn echt mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Leuke outfit! De kleur van de blouse staat je goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat grappig... Ik bekeek je site(s) op Imonline zelfs al en nu ook je blog is erg leuk om te lezen!

    Ik heb ook even een vraagje! Ik vind je haar echt prachtig, volgensmij komt mijn haar redelijk in de buurt, de onderste haren behoorlijke krullen en de bovenste haren meer slag dan krullen... Alleen is het bij mij ZO pluizig :( Gebruik jij een speciaal iets of heb je juist totaal geen pluis? Ik hoor graag van je!

    Liefs,

    Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is inderdaad leuk, zeg :)! Je hebt erg mooie foto's op je website.
      Het klopt wat je zegt, de buitenste laag kan soms bijna stijl zijn, terwijl het daaronder krult. Ik doe er eigenlijk niks mee. Alleen 's avonds na het douchen spuit ik er iets in van Gliss Kur om het door te kammen. 's Ochtends borstel ik het niet. Het pluist soms wel hoor! Ik baal juist vaak van mijn haar, maar ja ;).

      Verwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.