zaterdag 3 november 2012

Outfit

Hi! In de vorige post vertelde ik dat mijn rayondocent op vrijdag zou komen. Waar ik zelf van baalde, is dat ik niet echt de perfecte les had om te laten zien. Toen ze binnenkwam waren veel kinderen aan het rondlopen en ik moest daarna ook nog een verjaardag vieren. Maar toen we het gesprek begonnen was ze super positief! Ze zei dat ik straalde, dat ik heel duidelijk was naar kinderen en dat ik dat vast moest houden. In da pocket!

Gisteravond ging ik met een vriend en dáár een vriend van, naar Skyfall! Wat een supertoffe film. Ik heb ook nooit in zo'n volle bioscoopzaal gezeten. Volgens mij wil half Nederland die film zien.

Straks ga ik denk ik naar de kapper. En ik moet van vier tot sluit werken. Morgen ga ik met Lisa mee naar Groningen. Sinds dit schooljaar zit ze daar op kamers. We gaan waarschijnlijk de stad in en ik blijf er slapen. Ook erg veel zin in! Oh en nog een dingetje: ik ben helemaal weg van het nieuwe album van Loreen. De nummers lijken wel op elkaar, maar ik vind ze prachtig.

Blouse, ketting, schoenen - H&M Divided, shorts - DIY, armband - van mama geleend

Loreen - Sober (luister)

37 opmerkingen:

  1. Hele leuke outfit! Ik ben zelf niet zo van de James Bond films haha, maar mijn broertje wil er wel heen. Veel plezier in Groningen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat goed van je rayondocent zeg! Altijd goed om te horen dat je het goed doet toch? Die short is echt heel erg leuk! Prachtige outfit weer en mooie foto's ook!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hé die ketting heb ik ook! Zo leuk he ^^ En die shorts zijn echt gaaf <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke outfit! Die kleur staat je heel goed! Veel plezier in Groningen nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie outfit! Balen dat de les niet ging zoals je had gehoopt, maar gelukkig viel het mee. Ik ga het album van Loreen eens luisteren, ben ik benieuwd naar :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele leuke outfit. Ik vind de ketting echt een leuke toevoegende waarde hebben :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Loving those shorts! <3

    http://bydetails.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt een super leuk outfit! Ik vind je shorts echt super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke outfit! Ik vind je aztec short heel erg mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke outfit,dat shortje is echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ah superfijn dat je rayondocent zo positief was! Mooie foto's, je ziet er heel leuk uit :).
    Veel plezier dit weekend! X

    BeantwoordenVerwijderen
  12. oh die kleur staat je mooi!
    liefs,
    denise

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Apart broekje zeg, zoiets heb ik nog niet vaak gezien. Wel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ah, wat tof dat de rayondocent zo positief was! Congratulations, dat klinkt erg leuk. :D Ik vind je outfit ook erg tof, een beetje opvallend met die kleur maar zeker niet verkeerd. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat fijn dat je rayondocent positief over je was!
    Ik vind je outfit ontzettend leuk en de kleur staat je ontzettend mooi!

    xoxo The Daily Fashion Drug

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat leuk om te horen dat je het zo goed gaat! Ik ben echt benieuwd naar Skyfall! Veel plezier in Groningen en je hebt trouwens weer een hele leuke outfit aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Geweldige outfit! Dat short is super. Fijn dat de rayondocent zo positief was, altijd fijn om te horen! Skyfall lijkt me heel leuk! Veel plezier in Groningen!
    Liefs, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel mooi dat het zo goed ging volgens je rayondocent! :) Hele leuke outfit! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oeh, ik vind het shortje zo leuk! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Fijn dat de rayondocent uiteindelijk nog heel positief over je was. Ik vind je outfit heel leuk. Vooral het broekje echt leuk! liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dat broekje is echt heel leuk. Lekker anders. Leuk anders :)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een super leuke outfit! Vind je blouse en shortje heel erg mooi!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Die kleur blauw is zoo mooi en die shorts zijn ook super leuk!
    Ook erg fijn dat je docent zo positief was! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Apart short, gaaf! Fijn dat je rayondocent zo positief over je was, dan geeft je natuurlijk vele motivatie! Psst, wat is de kleur van je nagellak?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De nagellak is van Kiko! Dat merk ken je vast wel. Ik weet niet hoe hij heet of welk nummer hij heeft.

      Verwijderen
  25. Heb je dat broekje zelf gemaakt? Ik vind 'm erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja! Zelf gebleekt, gerafeld en de tekening erop gemaakt :).

      Verwijderen
  26. Wat fijn dat je docent zo positief was over je, proficiat! En wat een mooie outfit, de blauwe kleurtjes zijn super tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een geweldige shorts! Brengt me op een DIY idee (:

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  28. wat een gave outfit! heel mooi dat je nagellak erbij past:)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een leuke print op je shorts! x

    ** Rayban & Gucci sunglasses giveaway on my blog

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Je hebt zo'n leuke kledingstijl Denise!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een tof broekje, staat heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. ik vind die kleur van je blouse echt zo prachtig!
    heb in diezelfde kleur een super leuk jackje van de H&M gekocht :-)
    my new favourite colour hihi

    x

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.