zondag 1 september 2013

Outfit

Hoe is jullie weekend? Ik had gisteren een supergezellige avond met Giedo en Daphne. We zaten eerst bij mij thuis. Gezellig kletsen en een potje Trivial Pursuit. Onder het genot van héél veel pepernoten en heel veel chips, hihi. De Rede ging eindelijk weer open en ik had erg veel zin om uit te gaan. We deden eerst beneden een drankje. Ik nam een pina colada, nieuw op de kaart. Yum! En uiteindelijk bestelden we ook nog maar een schaal nachos met gesmolten kaas. Boven was het eerst nog niet zo druk, maar daar kwam wel verandering in. Het was super gezellig en ik heb lekker wat uurtjes staan dansen! Vanochtend ben ik maar weer fanatiek gaan sporten om de aangegeten calorietjes te verbranden. Nu doe ik lekker niets meer; vanavond ga ik genieten van mijn favoriete televisieprogramma: So You Think You Can Dance. Love that!


Peplum top - New Yorker, jeans en ketting - H&M, schoenen - Axi Schoen, armband - Primark

60 opmerkingen:

  1. Wauw, prachtig! Wat een mooi figuur heb je :) XX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie outfit, en ook echt hele mooie foto's!

    http://thisisafashionaddict.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige outfit. Je shirtje vind ik erg tof en fijn dat je het zo gezellig hebt gehad! XX

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige outfit, dat shirtje vind ik echt tof. En die rode lippen maken het helemaal af!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige outfit! Dat shirtje is echt heel leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohh wauw je top is echt super leuk! Mooie outfit weer, en super leuke foto's :)
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige outfit! En haha typisch dat je nadat je chips hebt gegeten enzo volgende dag gaat sporten, ik heb dat ook altijd 'schuldgevoel' :p Klonk wel als een leuke avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie outfit weer! Staat je supergoed, en je hebt van die prachtige slanke benen! Ik kijk ook altijd so you think you can dance, hou echt van dat programma! en expeditie robinson is ook weer begonnen, jeeeyy! haha xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke outfit ! Staat super leuk met de rode lippenstift en nagels !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oeh, het is maar goed dat ik dit artikel even checkte want ik wist helemaal niet dat SYTYCD vanavond weer begint, shame on me! Nu zit ik vanavond dus zeker aan de buis gekluisterd :) die top staat je echt super goed, wat een prachtig figuur heb je toch!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die top staat je erg goed! Ik hou ook echt van So you think you can dance!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke Plepum top :) die bar/kroeg/discotheek of wat het ook is haha waar je het over hebt klinkt erg gezellig! Bij ons kan je namelijk nergens Pina Colada en Nachos bestellen hoor als we uitgaan haha
    Liefs, Demi

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke outfit. Die stop staat je super!
    x fashialies

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hele mooie outfit, staat je goed! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw, wat heb je lange benen. Jaloers! Hele simpele maar echt super leuke outfit is het! x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hele leuke outfit! Je peplum top is zo gaaf en hij staat je heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Klinkt als een gezellig weekend haha!
    Je foto's en outfit zijn echt super leuk en die peplum top staat je goed. (:

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Die top is echt geweldig!! En ik heb ook zo'n zin in SYTYCD, nog een uurtje en dan begint het haha. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw mooie outfit en klinkt als een leuk weekend! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Super leuke top! En van die fel rode lippen staan echt super leuk bij jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Echt een hele leuke outfit ! En erg mooie foto's !

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel mooe outfit, staat je erg goed! Ik vind jou echt een mooi meisje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooie outfit, je hebt echt prachtige benen! Ik vind de laatste foto heel leuk haha, X

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wauw, wat heb je super mooie benen!!
    Jaloers op jou lichaam!

    www.glamorousvision.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Dat shirtje staat je echt super leuk!

    http://nathaliexn.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een mooie outfit, die top is echt geweldig!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ah wauw mooi, en je lichaam is nu echt veranderd zeg haha. Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wauw super leuke outfit!
    En leuke foto's haha :)

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Super leuke outfit, ik hou van foto's maken in het bos!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Mooi zo, met die peplum top! Zo lijken je benen nog langer :)

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een leuke outfit! Je hebt ook zo'n mooi figuur, jaloers! x

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Zalige outfit, leuk met je lippen zo rood! Dat gaat je goed af! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Heel erg leuke outfit. De derde foto is echt mooi. Heeft een beetje zo'n sneeuwwitje idee met die rode lippen. Echt een goede kleur!

    Love, Lisette
    24/7 STYLISH

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Waaauwww. Echt mooie foto's, de outfit is ook erg mooi hihi (:

    Sytycd is ook mijn favoriete programma!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Die peplum top staat je echt prachtig! Ik heb ze nog niet vaak gezien met zo'n streepjespatroon, I like it. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hey Denise, ik kan nergens jouw emailadres vinden, zou je contact willen opnemen met me via info@kenzaa.nl
    Thanks!

    www.kenzaa.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.