zondag 16 maart 2014

# 018 - Instagram - week 11

Goedemorgen! Ik heb een erg fijn weekendje. Zoals ik al vertelde, had ik gisteren een photoshoot. Marit, een oud-collega van de Deen vroeg of ik model wilden staan. Samen met Geeske, Wes en de broer van Marit. Ook was er iemand bij voor de styling en had het vriendje van Marit gezorgd voor een lekkere lunch. Geeske die ook model stond, maakte mij op. Zelf doe ik nooit veel bijzonders met make-up, dus ik vond het wel grappig om te zien hoe anders ik eruitzag. Die wenkbrauwen! Gelukkig scheen het zonnetje eerst even. Later moest ik nog een keer in een shortje poseren, dat was best fris. Maar ik vond het ontzettend leuk om te doen. Iedereen werkte goed mee en het was echt gezellig! 's Avonds aten we nog frietjes bij Marit thuis en bekeken we met zijn allen de foto's op het televisiescherm. Ik ben heel benieuwd naar het uiteindelijke resultaat. Vanochtend liep ik lekker een rondje hard, zodat ik nu nog tijd heb om wat dingen van mijn to do-lijstje af te strepen. En verder probeer ik lekker uit te rusten vandaag, zodat ik er aankomende week weer tegenaan kan! Fijne zondag nog.


Op zondagmiddag zocht ik nieuwe afbeeldingen om een collage mee te maken. ✗ En dit werd het resultaat, ik ben er heel blij mee! ✗ Op maandagavond doe ik altijd body workout en GRIT Strength. Ik ging héél hard deze keer, haha!


Een verlaat welkomstboeket gekregen van school. Heel leuk! ✗ Yummy for my tummy..! Dit is spaghetti met een spinzazie-roomkaassaus en spekjes. ✗ Lekker vrij op woensdagmiddag! Genieten van de zon en een fruitsmoothie.


Lekker dagje in de klas. ✗ Another selfie. ✗ Aboriginalskunst maken met de kinderen.


Vrijdagavond pasten we alvast de kledingsetjes voor de photoshoot. ✗ Lekker troepje. ✗ Mijn make-up look.


Een van mijn outfits! En ja, dit is kleding van mezelf. ✗ Bun! ✗ Mmm, lekker friet en frikadellen eten.


Dit is een van de foto's. Ik vind hem echt heel gaaf. ✗

The Chainsmokers - #SELFIE (luister)

14 opmerkingen:

  1. Die laatste foto ziet er echt tof uit! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat een gave make-up look zeg! Ik moet snel ook maar weer eens collages gaan maken.
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De make up is mooi bij je vind ik! Ik had echt iets extreems verwacht toen ik het stukje las haha maar het is nog best natural! Leuk :D
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk zo'n fotoshoot! Ik ben benieuwd naar de resultaten. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die foto ziet er al goed uit! en benieuwd naar het resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ooh die laatste foto: wat een toffe shoot moet dat zijn geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh ik vind het zo leuk om je te volgen op instagram! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo te zien heb je een fijn weekje gehad! Die spaghetti lijkt me ook ontzettend lekker én ik ben trouwens ook héél benieuwd naar het resultaat van je fotoshoot :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De fotoshoot ziet er heel leuk uit, ben benieuwd naar de foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben zó benieuwd naar de foto's! Het zag er allemaal leuk uit, de voorbereidingen! xx

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.