maandag 24 maart 2014

iPadhoes

Laatst kreeg ik een mailtje met de vraag of ik het leuk vond om een hoesje te ontwerpen voor mijn iPhone. Een hartstikke leuk idee, maar ik heb een Huawei en geen iPhone. Maar toevallig hebben we sinds een maandje een iPad Air in huis. Mijn vader wilde dit al maandenlang en besloot er eindelijk een aan te schaffen. Het was geen probleem om een hoes te ontwerpen voor de iPad in plaats van de iPhone. Dus ik ging aan de slag! Ik gebruikte veel vakantiefoto's met portretten. Zo is het echt iets van ons gezin. Ook zie je veel blauwtinten die mooi bij elkaar passen. Binnen een week ontving ik deze hoes. Hij is volledig handgemaakt in Berlijn. Naast de foto's kun je ook je eigen teksten en kleuren kiezen voor de hoes. We zijn er ontzettend blij mee. Hij is van supermooi materiaal, kan stevig staan en blijft goed op zijn plek zitten. Als je zelf ook een ontwerp wil maken voor je tablet of telefoon, dan kun je terecht op caseable.

22 opmerkingen:

  1. Wat leuk met al die foto's erop!:)

    xx Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige hoes, ziet er heel mooi uit! Mooi gemaakt met leuke foto's :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke hoes! :) Ik zag hem al voorbij komen op instagram.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk zo'n hoes! X

    www.laceandpearlsbyroos.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldige hoes! Veel persoonlijker :))

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie hoes! Wij hebben zo'n zwarte. Maar dit is veel leuker en persoonlijk. Mooie blauwe tinten, prachtige foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk dat jullie zo iets hebben voor het hele gezin nu! :-) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk! De foto's maken de iPad veel persoonlijker!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, heel leuk! Mooie foto's en mooie kleurtinten!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie hoes! En leuk dat iedereen er dan op staat :)

    xo

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oeh die is leuk! Ik heb nu een lelijk, goedkoop hoesje om mn tablet, dan is dit wel echt 10x leuker! Ik ga je even volgen via bloglovin :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.