maandag 9 februari 2015

Yoghurt Barn

Zoals je in mijn Instagrampost van gisteren kon lezen, had ik op zaterdag een meeting. Een meeting met 7 andere meiden. Heel gezellig was het! We gingen als eerst naar de Yoghurt Barn. Sinds kort volgde ik Yoghurt Barn al op Instagram en steeds wanneer ik weer een foto voorbij zag komen, wilde ik er nóg liever een keertje heen. En nu was het dus zover! En geweldig was het. Je kon kiezen uit verschillende soorten yoghurt, zoals magere yoghurt, hangop of frozen yoghurt. De toppings waren eindeloos: fruit, zoals mango, frambozen en bosbessen. En verschillende soorten nootjes, jam, honing, stukjes brownie, chocolade.. Ik koos voor de Brownie Bango. Ik koos hangop yoghurt met mango, honing, noten en stukjes brownie. Dit was er een die al op de kaart stond, want zelf vond ik het echt onmogelijk om te kiezen. De thee was trouwens ook heerlijk! Naast ons zat ook een groep meiden die een high tea deden. Dat zag er al helemaal jaloersmakend uit. Ik hoop dat ik nog een keer een bezoekje kan brengen aan de Yoghurt Barn. Het is sfeervol en het concept spreekt me erg aan. Aanrader!

18 opmerkingen:

  1. Ik ben ook een keertje daar geweest, en het was ge-wel-dig! Wat leuk dat je een meeting had. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaa de yoghurt barn is geweldig! Jammer dat het zo duur is anders had ik er iedere dag wel willen ontbijten haha. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat ziet dat er lekker uit! Ben er nog nooit geweest lijkt mij ook leuk om er een keer heen te gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah hier wil ik echt graag een keer naartoe! Lijkt me heerlijk! xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. yumyy. xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohhh hier wil ik echt nog een keertje heen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het ziet er altijd zo lekker en gezellig uit daar! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ontzettend tof is het daar he!
    Ik kom er echt heel erg graag :D
    Liefs Lonneke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ah het ziet er echt heel lekker uit, ik ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, wat een mooie foto's! Het ziet er echt zo onwijs lekker uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ah heerlijk zeg, ik krijg er spontane trek van! Gezellig, zo'n meeting!
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hmmm wat een heerlijke yoghurt, ik krijg er al helemaal zin in!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat ziet dat er heerlijk uit zeg. Ben er nog nooit geweest.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.