zondag 19 april 2015

# 069 - Instagram - week 16

Deze week had ik weer een normaal werkweekje. Ik heb heel veel gesport deze week, namelijk vijf keer. Ik deed onder andere twee keer GRIT Strength en een keer bodypump. Op woensdag was ik van plan niets te doen, maar omdat het lekker weer was, had ik toch zin om te gaan hardlopen. Op vrijdagavond had ik een reünie van mijn basisschool. Leuk om oude klasgenoten weer eens te zien en te spreken en de school en schoolfoto's te bekijken. Op zaterdag ontving ik mijn afstandbediening, waardoor ik nu eindelijk weer zelf outfitfoto's kan maken. 's Avonds sprak ik met Giedo en Daphne af. We keken de film The Girl with the Dragon Tattoo. Ik vond het een mooie, bijzondere film. Daarna zijn we uit geweest in Zwolle. Hoewel ik er vier jaar heb gestudeerd, ben ik er nooit uit geweest. Het was een gezellige avond! Geniet nog even van jullie zondag :).


- ✗ Amsterdam. ✗ OOTD op maandag.


IJsjes! ✗ Amsterdam. ✗ nieuwe eBay ketting.


OOTD op woensdag. ✗ Hé shortje, long time no see. ✗ Mei, 2014.


OOTD op donderdag. ✗ Goodies in Amsterdam. ✗ OOTD op vrijdag.


Bedroom view. ✗ OOTD. ✗ Kusje.


Details. ✗ Bloesembomen. ✗ Hi!

5 opmerkingen:

  1. Super leuke foto's! Looove the weather!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker vrolijk allemaal weer :)

    xo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohh heel fijn, al die zomerse foto's! Je shortje is zo leuk! En die bloesembomen vind ik altijd zoooo mooi :D

    ♥♥♥ Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 4 jaar gestudeerd in Zwolle en er nooit uitgeweest?! :p Ging je dan ergens anders uit ofzo?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke foto's weer. Je foto's zijn altijd zo mooi helder!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.