zaterdag 2 mei 2015

Outfit

Outfittijd! Vorige week wilde ik 'm eigenlijk al op de foto zetten, maar toen was het regenachtig en bleef ik maar binnen. Vorig jaar wilde ik al een tuinbroek, maar toen vond ik nergens een leuk exemplaar. Deze is gewoon van de Primark en ik ben er heel blij mee. Een tuinbroek is toch wel een stoer ding, dus leende ik een keer de sneakers van mijn zusje. Mijn meivakantie is nu dus begonnen. Twee weken relaxen, heerlijkheid, blijheid. Wat vinden jullie van mijn outfit? Heb jij ook een tuinbroek?

Tuinbroek, ringen - Primark / sneakers - Sting / top - H&M

17 opmerkingen:

  1. Ik heb een witte tuinbroek, zo comfortabel en stoer! Leuke outfit! XX

    www.fashionatic.be

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind zo'n tuinbroek echt heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oeh zo leuk die tuinbroek! Toffe sieraden ook!
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alwéér een super leuke outfit zeg! Jouw stijl vind ik zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je ziet er leuk uit! Een tuinbroek staat ook nog steeds op m'n wishlist! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk, die tuinbroek! Staat heel mooi:)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Great!:) xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Toffe outfit! Je sieraden vind ik ook heel mooi. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super outfit! Ik vind je tuinbroek echt heel erg leuk! Toffe ringetjes trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb ook meivakantie, heerlijk! En wat een leuk tuinbroekje draag je. Echt heel erg leuk, staat je super! En die sneakers van je zusje staan je ook heel tof, je moet vaker sneakers dragen :) Fijne vakantie. Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuke outfit! Ik hou echt van tuinbroeken!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie outfit, leuke tuinbroek staat je goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ook super leuk gecombineerd met die schoenen! Wauw <3

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw! Leuke outfit en wat een prachtige ringen!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Die tuinbroek staat je geweldig! X

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.