maandag 24 augustus 2015

Outfit

Deze outfit droeg ik afgelopen zaterdag, toen ik in Zwolle was. Wat een heerlijk dagje was het toen! Lekker door de stad slenteren en in een parkje liggen. Het is een simpel outfitje, maar fijn om te dragen. De slippers nam ik, gelijk nadat mijn moeder ze had gekocht, van haar over. Ik vind ze heel tof en ze zijn natuurlijk ook lekker comfortabel. Het kettinkje is handgemaakt en kocht ik in Zuid-Afrika. Wat vind je van mijn outfit?

Gestreepte top, ringen - Primark / shorts - New Yorker / slippers - C&A / ketting - Zuid-Afrika

13 opmerkingen:

  1. Leuke, fijne outfit inderdaad! Heerlijk dat zwart-wit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah heel mooie top! Heerlijke chille outfit!
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke outfit! Je broekje vind ik heel tof en die ketting blijf ik ook leuk vinden :).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat een prachtige outfit zeg!
    Ik ben dol op je slippers trouwens.
    Liefs Lonneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super outfit:) xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie outfit! En erg leuke slippers! Trouwens, super toevallig, ik woon vlak bij Zwolle. Mooie stad hè? X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke outfit! Ik wou dat ik zulk mooi haar had als jij! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lekker simpel, maar daardoor juist ook weer zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hi :)

    We came across your blog on Bloglovin.com, and we really love your style. I think your style fits our product offering really well.

    Happiness Boutique is an online store based in Berlin, Germany, and we would love to collaborate with you! Would you be interested to do a product review for Happiness Boutique?

    Our statement necklaces are gorgeous and we'd be honored if you could style a statement necklace of your choice for us.(If you prefer earrings, then we’d be happy to offer you 2 statement earrings of your choice). If you could give us your post address, we'd be happy to post it to you immediately. If the post/styling is great, we'd be happy to feature you on our Facebook page, and help to promote your blog too. :)
    Meanwhile, you can post your pictures on our happy gallery. It could help you win the gift card and include you in the reward program.

    Looking forward to hearing back from you! :)

    Happy Regards,

    Sonja
    Happiness Boutique
    http://www.happinessboutique.com/en/

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.